7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne info@kahla.dk
Vælg en side

En lang række internet foretagender yder nu til dags en række forskellige former for fragt. Den mest populære er på nuværende tidspunkt pakkeshoppen, hvor det er meget fleksibelt at kunne hente pakken når det passer dig. Denne er jo temmelig smertefri, samt oftest ligeledes den mest betalelige fragtmetode.

Du burde omvendt påtænke at få pakken bragt til din hjemmeadresse eller ud til din arbejdsplads. Fragttypen bliver beklageligvis en tak dyrere, men til gengæld særdeles smertefri. Den mest prisbevidste fragtløsning kan ikke modsiges at være at hente ordren selv, som dog nødvendiggør at du har bopæl med kort afstand til online forhandlerens lager.

Antal dages levering er jo usædvanlig bestemmende hvis man har behov for pakken straks, så derfor er det tydeligvis essentielt at man undersøger den forventede leveringsdato på det aktuelle produkt.

Temmelig mange e-firmaer i Danmark yder 1 dags levering på de fleste varenumre, som antager at ordren placeres forud for et fastsat tidspunkt, så at de garanteret kan nå at få de nye varer klargjort forud for at de pakkeansatte har fri.

Flere e-shops i Danmark sikrer gratis levering, men i de fleste tilfælde kræver det at du aftager for et bestemt beløb. Alternativt skulle du vælge den mest prisbevidste leveringsmåde, der i de fleste tilfælde – hvad end du er ved København, Skanderborg eller Ribe – er at få fragtfirmaet til at køre din ordre til et udleveringssted.

Den mindst kostelige leveringsmanér

Det er i dag meget fleksibelt for enhver at sammenligne priser i blandt diverse e-firmaer hos www.edbgiganten.dk og følgelig har flertallet af firmaer på nettet set sig nødsaget til at presse salgspriserne på produkterne – til børn, og ligeså til mænd og kvinder – betydeligt, og endda nogle gange sikre levering uden gebyr.

Til gengæld kan det imidlertid være fordelagtigt at efterprøve et par online firmaer efter rabatkoder før du gennemfører din bestilling, således at man er på den sikre side med at få fat i den billigste pris.

Man bør dog være klar over, at hvis en internet webshop markedsfører deres varer til salg for en salgspris der kan virke ubegribelig overkommelig, så kunne det for det meste være en indikation på en uærlig online virksomhed. Bestillinger med betalingskort er heldigvis dækket ind under en retningslinje, hvilket forsvarer folk imod uoprigtige internet outlets.

Generelt tilråder vi handler med kort eller mobilbetaling. Som en anden løsning burde du drage nytte af et afdragstilbud som fx ViaBill, i tilfælde af at du har i sinde at afbetale betalingen over en periode.

Forud for at folk køber i en online shop kan man på en vis måde bese netshoppens handelsbetingelser, men det er normalt ikke videre interessant.

Et alternativ kunne derfor være at kontrollere om internet selskabet er medlem af e-mærket, da det burde være en indikation om at online webshoppen følger de officielle regler, udover at butikken tit gennemses af jurister som har ekspertise inden for de gældende regler. Desuden giver det dig chance for at få hjælp, for så vidt du udsættes for dilemmaer i forbindelse med din handel.

Tilsvarende støtter vi at man er obs på de mest vedkommende bestemmelser der gælder for købet, fx den returpolitik e-forhandleren tilsikrer. I den forbindelse er det ydermere vigtigt, at man stadigvæk beholder ens faktura, således man når som helst vil kunne vidne om bestillingen, uafhængig om man er på udkig efter et produkt til en mand eller kvinde.

En række internet virksomheder tilbyder fri fragt

Trustpilot yder aldeles udmærkede chancer for at gennemrode en længere række tidligere forbrugeres bedømmelser og af den grund er det at foretrække, at du evaluerer netbutikkens kritik før du bestiller.

Facebook leverer ligeledes tilpas gode metoder til at få indtryk af online virksomhedens kundefokus. I øvrigt ser vi en del forhandlere på nettet hvor det er muligt at udforme en evaluering af deres købsoplevelse, hvilket på samme måde kan benyttes til at tage stilling til hvor tilfredse kunderne er.